Menu
Kurv

Handelsbetingelser

KRÖL modtager betaling med Dankort, Visa, MasterCard og mobilepay. Der opkræves ingen ekstra gebyrer for betaling. Beløbet trækkes først, når varen afsendes, og der kan aldrig trækkes et større beløb end det du har godkendt ved købet.

Vi leverer lagervarer 1-3 hverdage efter dit køb. Alle varer leveres med GLS i Danmark og Post Danmark i udlandet.

Priserne er dagspriser angivet i danske kroner inkl. moms. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet og derved kalkuleres din fragtpris også.

 

Bestilling

Du køber varer ved at klikke "Læg i kurv" i webshoppen og derefter godkende din bestilling. Du kan derefter betale med Dankort, Visa, MasterCard og mobilepay. Vi sender dig en ordrebekræftelse pr. e-mail efterfølgende. Dit kreditkort debiteres så snart vi sender dig de bestilte varer.

Har du specifikke ønsker eller kommentarer til din ordre kan dette skrives i kommentarfeltet når du ligger varer i indkøbskurven.

Priser

Alle priser er inkl. moms, skatter og afgifter i valuta DKK. Der tages forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer. Eventuelle kreditkort-gebyrer fra Teller/NETS betaler vi for dig.

Fragtpriser

Fragt inden for Danmark koster fra 35,- DKK uden omdeling og med omdeling koster kr. 60,- Du skal være hjemme for at modtage din pakke når GLS kommer med den, ellers bliver den sendt retur. 

Forsendelse til øvrige lande end Danmark er efter gældende priser fra Post Danmark, og fremgår I checkout. Der kan ved meget tunge bestillinger blive pålagt ekstra gebyr. Dette aftales fra gang til gang.

Afhentning af varer

Vælger du selv at afhente dine varer ved at anvende leveringsbetingelsen "Afhentning hos Kröl", kan afhentning kun ske efter aftale. Du bedes derfor kontakte os, når du har bestilt dine varer for at lave en aftale om afhentning på vores lager på Kystvejen 26, 8500 Grenaa.

 

Leveringsbetingelser

Vi sender vores pakker med GLS til hele landet til nærmeste pakkeshop, hvor du kan hente din pakke. Du får en SMS og email fra GLS når pakken er klar til afhentning.

Bestiller du i weekenden eller på helligdage vil pakken blive sendt næste hverdag. Vi bestræber os på at afsende dine varer inden for 1-2 hverdage efter bestilling. Der kan dog i travle perioder forekomme ekstra leveringstid. Det kan forekomme at den bestilte vare er udsolgt, og skulle det ske, vil vi tage kontakt til dig og lave en aftale. Vi pakker varerne forsvarligt ind i godkendt emballage.

 

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage med mindre dine varer er specialfremstillede eller ved køb af stof/metervarer, der klippes efter dit ønskede mål. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du får varen i fysisk besiddelse. Det er fx den dag, hvor varen overgivet til dig, eller den er lagt i din postkasse, eller i skuret efter aftale med dig, den dag den er afleveret på din arbejdsplads eller du har hentet den i pakkeshoppen.

Færdigt tøj, strygestof og tilbehør

Ønsker du at anvende din fortrydelsesret, skal du returnere varen i væsentlig samme stand, som den er modtaget. Der skal gives besked senest 14 dage efter modtagelsen om dette, og varen skal sendes retur senest 14 dage efter meldt fortrydelse. Ved anvendelse af fortrydelsesretten efter ovenstående betingelser, refunderer vi det indbetalte beløb. Såfremt varen ikke længere er ny, vil tilbagebetalingsbeløbet blive reguleret tilsvarende varens stand. Du skal selv betale for eventuelle omkostninger vedrørende returforsendelse af varen.

Stof

Som udgangspunkt tages stof ikke retur, da det er et bestillingskøb hvor varen tilpasses/klippes på det mål du har ønsket. Ønsker du at fortryde et køb kan dette kun ske mod forudgående aftale med KRÖL og der modregnes et gebyr svarende til 40% af stoffets købsværdi. Der skal gives besked senest 14 dage efter modtagelsen om dette, og varen skal sendes retur senest 14 dage efter indgået aftale. Såfremt varen ikke længere er ny, kan købet ikke fortrydes. Køber skal selv betale for eventuelle omkostninger vedrørende returforsendelse af varen.

Sådan gør du hvis du vil benytte fortrydelsesretten

Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan fx sende et brev til kröl design ApS, Bredstrupvej 12E, 8500 Grenaa. eller en e-mail på kristina.lofquist@gmail.com, hvor du oplyser, at du fortryder dit køb. Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den. 

Du kan benytte lovens standard fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet. 

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende varen til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har givet os besked om fortrydelsen. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Returomkostninger

Du skal selv betale for returnering af varer. Varer kan fx returneres med GLS eller Postdanmark.

Følger af fortrydelse

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder eventuelle leveringsomkostninger. Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får du dog ikke merudgiften refunderet. 

Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen. 

 

Reklamation

Hvis du konstaterer fejl og/eller mangler på varer købt hos Kröl, bedes du kontakte os telefonisk eller via. mail, og lave en aftale om returnering. Dette forudsætter dog, at det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. 

Husk at kigge stof igennem for eventuelle fejl, inden du klipper eller vasker det. Har du først klippet eller vasket stoffet mister du din reklamationsret, og stoffet tages ikke retur ved en evt. reklamation. Så husk at kontrollere det for fejl inden du klipper. Vi kan bede dig om at fremsende billededokumentation for at afhjælpe dig hurtigere. 

Reklamationsvarer tages retur indenfor 24 måneder.

Reklamationsvarer skal sendes til

kröl design ApS
Bredstrupvej 12E
8500 Grenaa
Danmark

Vi refunderer dine rimelige fragtomkostninger hvis reklamationen er berettiget. Gem kvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer. 

Kan vi ikke blive enige om behandling af reklamationen, så kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan indgive din klage via www.forbrug.dk.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kristina.lofquist@gmail.com

 

Sikkerhed ved online betaling

Alle betalinger sker via krypterede forbindelser og vi opbevarer ikke dine kortoplysninger. Alle transaktioner foregår desuden i overenstemmelse med PCI-standarden, hvilket er din sikkerhed for et sikkert brug af betalingskort i vores webbutik.

 

Persondatapolitik

Kröl registrerer og gemmer data vedr. din ordre, som f.eks. navn, adresse, telefonnummer, mail etc. Data behandles fortroligt, og videregives ikke til 3.part uden din accept.

 

Forbehold

Der tages forbehold for prisændringer, trykfejl og udsolgte varer.

 

Kontakt

kröl design ApS
Bredstrupvej 12E
8500 Grenaa

Tel.: 40 97 27 21

E-Mail: kristina.lofquist@gmail.com 

CVR: 37776157